Майбутні культурологи – учасники тренінгу з медіаграмотності
Студенти груп К16 та К(сд)25 факультету технологій та дизайну Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка 2 березня 2021 р. взяли участь у тренінгу «Медіаграмотність: протидія інформаційним впливам». Захід організували завідуюча відділом соціокультурної роботи Полтавської обласної бібліотеки для дітей та юнацтва імені Олеся Гончара Наталія Рисенко і завідувач кафедри культурології ПНПУ імені В. Г. Короленка Олександр Лук’яненко.

Тренінг розрахований на досягнення специфічних результатів навчання з дисциплін «Основи рекламної діяльності» (викладач – Віта Дмитренко) та «Основи мистецького аналізу та експертної оцінки культурних об’єктів» (викладач – Олександр Лук’яненко). Студенти І та ІІ курсів працювали з візуальними джерелами, закріплювали навички акумулювання та аналізу інформації щодо культурних продуктів, практикувалися в інтерпретації культурних об’єктів з урахуванням історичного, соціального, антропологічного, політичного та релігійного контекстів. Здобувачі вищої освіти навчалися орієнтуватися у методах зміни громадської думки, досліджували специфіку дизайну продукту інформаційного впливу.

Спікер Андрій Кінаш торкнувся тем функціювання мотиваторів та демотиваторів у соціокультурній царині, акцентував увагу на формуванні суспільної свідомості з використанням расових, гендерних, релігійних стереотипів та мови ворожнечі. Доповідач знайомив майбутніх культурологів з прийомами налагодження психологічного контакту з аудиторією, вироблення дружнього мікроклімату під час проведення культурно-просвітницьких заходів.
Співпраця кафедри культурології з потенційними роботодавцями дозволяє актуалізувати навички працівника сфери культури, а участь в інтерактивні познайомила з особливостями організації відповідної ланки роботи бібліотеки.