УСПІШНО ЗАВЕРШИЛАСЯ ВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯМИ) ФАКУЛЬТЕТУ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ ПНПУ ІМЕНІ В. Г. КОРОЛЕНКА

Практика тривала з 17 жовтня по 25 листопада 2022 р. на базі Полтавського професійного ліцею сфери послуг та Полтавського вищого міжрегіонального професійного училища.

1 грудня 2022 року Відбувся захист результатів виробничої педагогічної практики студентів спеціальностей 015.17 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості), 015.00 Професійна освіта (деревообробка) та 015.00 Професійна освіта (Дизайн). Захист результатів практики проходив у форматі відео конференції, на якій студенти звітували про проведенні дослідження, набутий досвід, враження та власні навчальну, методичну, науковому та виховну роботу під час практики у Полтавському професійному ліцеї сфери та Полтавському вищому міжрегіональному професійному училищі.

Майбутні викладачі закладів професійно-технічної освіти працювали помічниками педагогів ліцею, знайомилися з особливостями організації навчально-виховної роботи у умовах змішаного навчання, випробували свої навички з виробничого навчання, проводили заняття з виробничого навчання з учнями групи майбутніх кравців. Під час проведення навчальних занять з учнями Полтавського професійного ліцею сфери послуг студенти використовували різні сучасні технології навчання: інтерактивні, проблемно-пошукові, ігрові та інші.

За період практики студенти підготували та провели виховні заходи, зокрема за темами: «Україно моя, Україно, я для тебе у світі живу», «Скажемо: “Ні-війні!”», «Нас єднає мова». Більшість  годин спілкування між студентами-практикантами та учнями були спрямовані на національно-патріотичне виховання молоді, на вістрі суспільно значущі питання домінують і в думках молоді. При проведенні виховних заходів застосували сучасні освітні технології, поєднуючи різноманітні форми виховання та становлення особистості майбутнього кваліфікованого робітника. Вибір тематики виховних заходів узгоджувався з планом виховної роботи навчального закладу, а також інтересами та уподобаннями учнів.

Студенти також вивчали та переймали досвід педагогічної роботи з учнями, які навчаються за професіями «Візажист-стиліст» та «Перукар». Позитивним виявився досвід ліцею щодо поєднання професії візажиста-стиліста із професією перукаря-модельєра, тобто учні мають змогу отримати відразу дві професії.

Педагогічна практика знайомить майбутніх викладачів з особливостями професії, дозволяє випробувати свої можливості у реальному освітньому середовищі у взаємодії з учнями, розкрити професійні педагогічні здібності та налагодити комунікацію на рівні «майстер виробничого навчання – учень закладу професійно-технічної освіти», провести психолого-педагогічне спостереження та аналіз своєї першої педагогічної діяльності. Студенти та викладачі висловлюють щиро вдячність керівництву Полтавського професійного ліцею сфери послуг, директору Марині Дяченко та педагогічному колективу за доброзичливу атмосферу, що панує у закладі професійної освіти, можливість вивчення досвіду педагогічної роботи, творчий осередок для студентів ПНПУ імені В.Г.Короленка, а також директору Полтавського вищого міжрегіонального професійного училища Андрію Горященко.

You may also like...