Викладачі й студенти кафедри культурології відвідали колегіум в Опішні
Колектив кафедри культурології разом зі здобувачами освіти та деканом факультету технологій та дизайну Юлією Срібною відвідали Опішнянський державний художній ліцей «Колегіум мистецтв у Опішні» імені Василя Кричевського. Захід відбувся за сприяння стейкголдера спеціальності 034 Культурології, громадської організації «Об’єднані надією» (голова – Роман Шестопал) та директорки закладу освіти, докторки історичних наук, заслуженого працівника культури України Людмили Овчаренко.

Студенти ознайомилися з історією створення та еволюції освітнього закладу, який надає початкову мистецьку освіту із образотворчого мистецтва та гончарства. Під час екскурсії подвір’ям ліцею молодь не лише вивчала керамічні скульптури, що використані у дизайні навколишнього середовища, але й знайомилися з практикою організації та проведення соціокультурних проєктів на базі освітнього закладу. Людмила Миколаївна презентувала досвід розгортання на творчо-виробничій базі колегіуму Національних симпозіумів гончарства, Всеукраїнських гончарських фестивалів та Міжнародного молодіжного гончарського фестивалю.

Викладачі кафедри культурології разом зі здобувачами освіти ознайомились зі специфікою організації навчально-виховного процесу, функціонування органів самоврядування, а також побачили роботу молоді з наставниками в майстернях.

Цінним для майбутніх культурологів був обмін досвідом щодо функціонування шкільного музейного простору. Людмила Овчаренко пояснила методику проведення етнографічних керамологічних експедицій та презентувала цінні знахідки з останньої пошукової роботи учнів. Осібною темою стала дискусія з приводу менеджменту закладів освіти та культури, а також використання творчого потенціалу під час створення іміджевих продуктів установ.

Поїздка мала не лише освітній, але й профорієнтаційний зміст.