Викладачі факультету технологій та дизайну – учасники семінару з питань організації трудового навчання в Новій українській школі

Одна з визначальних характеристик факультету технологій та дизайну Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка – співпраця із закладами вищої освіти, установами та організаціями України, які функціонують у руслі розробки стратегій розвитку Нової української школи в умовах оновлення освітніх стандартів.

2 квітня 2021 р. у режимі онлайн відбувся семінар «Конструювання освітнього простору у Новій українській школі: модельна навчальна програма з трудового навчання». Ініціювала проведення заходу кафедра технологічної освіти факультету технологічної та професійної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, з якою факультет технологій та дизайну ПНПУ імені В. Г. Короленка пов’язує тривале науково-педагогічне співробітництво.

Семінар був присвячений обговоренню перспектив розвитку технологічної освіти у сучасній школі, формуванню оновленого змісту модельних програм трудового навчання і технологій, проблем розробки інтегрованих курсів та навчальних програм шкільних предметів в умовах оновлених освітніх стандартів. Дискусійний майданчик працював на платформі Google meet.

У роботі конференції взяли участь науковці НАПН України Тетяна Засєкіна та  Василь Туташинський, десяти педагогічних закладів вищої освіти, вчителі трудового навчання та технологій закладів загальної середньої освіти України.

Декан факультету технологій та дизайну професор Валентина Титаренко привітала наших партнерів по технологічній освітній галузі та окреслила перспективи науково-педагогічного співробітництва у справі розробки оновлених типових програм для учнів основної школи.

Про особливості реалізації вимог Державного стандарту базової середньої освіти в модельних навчальних програмах з технологічної освіти йшлося у виступі професора Андрія Цини. Професор Євген Кулик розглянув методологічні питання оновлення змісту технологічної освіти в Новій українській школі.

Інші учасники семінару представили особливості  проведення експерименту у 100 школах країни із запровадження оновленого змісту предметного та інтегрованого навчання, основні принципи розробки модельних програм шкільних предметів в сучасних умовах оновлення державних освітніх стандартів. Презентували наукові розвідки із актуальних проблем конструювання освітнього простору технологічної освіти в умовах Нової української школи, особливості створення творчих проєктних груп із науковців, учителів трудового навчання для розробки модельних навчальних програм для технологічної галузі освіти.

Науковці поділилися набутим досвідом, який сприятиме осучасненню предмета «Трудове навчання» у школі.

You may also like...