Великодній майстер-клас із соціокультурного проєктування для культурологів
28 квітня 2021 р. студенти та викладачі кафедри культурології Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка стали учасниками майстер-класу з організації Великоднього свята, який провела музична керівниця початкової школи №45 Полтавської міської ради, кандидатка педагогічних наук Марина Лебединська.
На прикладі роботи з групою середнього дошкільного віку «Віночок» педагог розкрила методику підготовки та проведення розваги «Великодня казочка». Під час заходу студенти наочно вивчали прийоми ознайомлення дітей із традиціями святкування, проаналізували підходи до формування світоглядного компоненту, до адаптації теоретичного матеріалу про семіотику візерунків писанки. Здобувачі освітнього рівня бакалавр систематизували знання з комбінування різних форм взаємодії з дитячою аудиторією: пісні, хороводу, музичних ігор та руханки.
Родзинкою стало ознайомлення присутніх із методикою роботи з шумовим оркестром та оркестром діатонічних музичних інструментів. Після заходу Марина Лебединська відповідала на запитання колег та студентів щодо методики соціокультурної роботи та специфіки організації свят для дітей з інклюзією.
Гарант освітньої програми Рената Винничук зауважила високу майстерність музичної керівниці Марини Лебединської та відзначила ряд набутків, які студенти отримали під час заходу.
Студент Сергій Горденко подякував колезі за натхнення та сказав, що запровадить практику використанням дитячого лялькового театру на власному робочому місці.
Захід був ініційований завідувачем кафедри Олександром Лук’яненком з метою урізноманітнення форм досягнення програмованих результатів навчання з дисциплін «Івентивний менеджмент» та «Соціокультурне проєктування». Під час майстер-класу майбутні культурологи закріпили знання з методики організації та проведення різних типів івент-заходів, поглибили знання з технології розробки програми соціокультурної події, навчилися аналізувати етапи створення соціокультурних проєктів. Викладачі звернули увагу студентів, що потрібно враховувати соціальні, вікові, релігійні та інші особливості у процесі реалізації соціально-культурних проєктів.