Засідання робочої групи зі створення/оновлення освітньо-професійної програми «Середня освіта (Трудове навчання та технології)» спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
15 лютого 2022 р. відбулося чергове засідання робочої групи зі створення/оновлення освітньо-професійної програми «Середня освіта (Трудове навчання та технології)» спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів представляли: Оксана Чередник, директорка Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30» Полтавської міської ради Полтавської області; Лариса Лисенко, директорка Кибинської гімназії Миргородської міської ради Полтавської області; Микола Копайгора, директор Опорного закладу “Хорольська гімназія Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області”; Лариса Семеняка, директорка Полтавського міського центру позашкільної освіти Полтавської міської ради Полтавської області. У вступному слові, декан факультету технологій та дизайну, Валентина Титаренко наголосила на необхідності врахування під час створення/оновлення освітньої програми інтересів усіх зацікавлених сторін у її реалізації: здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, науково-педагогічних працівників університету та стейкхолдерів, роботодавців.
Гарант освітньої програми Лариса Гриценко зосередила увагу учасників робочої групи на оновленому змісті компонентів освітньої програми та питаннях інтеграції змісту професійно-орієнтованих дисциплін.
Директорка Кибинської гімназії Миргородської міської ради Полтавської області, Лариса Лисенко зауважила, що в умовах сьогодення майбутній учитель трудового навчання і технологій має бути обізнаний з організацією організаційно-управлінської діяльності сучасного закладу загальної середньої освіти. Ці компетентності мають бути враховані при оновленні освітньо-професійної програми «Середня освіта (Трудове навчання та технології)». Стейкхолдер Оксана Чередник акцентувала увагу членів робочої групи на важливості підсилення, в умовах інтеграції змісту трудового навчання, практичної підготовки майбутніх учителів, зв’язку між теоретичною підготовкою здобувачів в університеті і практичною її реалізацією в умовах закладів загальної середньої освіти.
На засіданні в онлайн-режимі членами проектної групи Ольгою Титаренко та Юлією Срібною було детально проаналізовано складові проєкту освітньо-професійної програми «Середня освіта (Трудове навчання та технології)».
Були враховані також пропозиції здобувачів щодо вдосконалення освітньо-професійної програми.
Студентки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Діана Вінницька та Олександра Мисак запропонували зменшити кількість освітніх компонентів у спертифікатних освітніх програмах для збільшення в індивідуальній освітній траєкторії студентів вибіркової складової за іншими освітніми програмами. У заключному слові завідувач кафедри теорії і методики технологічної освіти Андрій Цина щиро подякував здобувачам освіти, роботодавцям, науково-педагогічним працівникам за участь у засіданні робочої групи.