ВИКЛАДАЧІ ФАКУЛЬТЕТУ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ – УЧАСНИКИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ З АКТУАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ПРОФЕСІЙНОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Однією з визначальних характеристик факультету технологій та дизайну Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка є співпраця із закладами вищої освіти, установами та організаціями України, які функціонують у руслі розробки стратегій розвитку технологічної та професійної освіти в умовах оновлення освітніх стандартів. Традиційним є науково-педагогічне співробітництво з Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини, зокрема з факультетом технологічної та професійної освіти та кафедрою технологічної освіти, які виступили ініціаторами проведення Всеукраїнської науково-практичної конференції.
8 грудня 2022 р. у режимі онлайн відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: досвід та перспективи», присвячена обговоренню тенденцій розвитку професійної та технологічної освіти в умовах інтеграційних процесів.

У роботі конференції узяли участь науково-педагогічні працівники НАПН України, шістнадцяти педагогічних закладів вищої освіти України.
Завідувач кафедри основ виробництва та дизайну ПНПУ проф. Євген Кулик привітав колег по галузі технологічної і професійної освіти, окресливши перспективи науково-педагогічного співробітництва у справі запровадження компетентнісного підходу у сучасній підготовці учнівської та студентської молоді.

У повідомленні проф. Євгена Кулика розглядалися актуальні методологічні проблеми сучасної професійної та технологічної освіти.
У виступах інших учасників семінару були розкриті тенденції розвитку професійної та технологічної освіти в умовах інтеграційних процесів. Були здійснені презентації наукових розвідок із актуальних проблем впровадження компетентнісного підходу, дидактичних, методичних та виховних аспектів сучасної підготовки учнів у контексті Нової української школи.


Науковці поділилися набутим досвідом, який сприятиме осучасненню галузей професійної та технологічної освіти.