Співпраця зі стейкхолдерами

НА КАФЕДРІ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У СПІВПРАЦІ ІЗ ЗОВНІШНІМИ СТЕЙКГОЛДЕРАМИ ТРИВАЄ РОБОТА НАД УДОСКОНАЛЕННЯМ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ)»

РОБОЧА ЗУСТРІЧ ІЗ ЗОВНІШНІМ СТЕЙКГОЛДЕРОМ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ)»

ЗАСІДАННЯ РОБОЧОЇ ГРУПИ З ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ) ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ)

СІДАННЯ РОБОЧОЇ ГРУПИ ЗІ СТВОРЕННЯ / ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.10 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ)

26 травня 2020 р. відбулося чергове засідання робочої групи з розробки освітньо-професійної програми спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) першого (бакалаврського) освітнього рівня. Зовнішніх стейкхолдерів представляли Оксана Чередник, директорка Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30» Полтавської міської ради Полтавської області, Василь Тимошенко, директор Комунального закладу «Полтавська спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів» Полтавської обласної ради.

У вступному слові декан факультету технологій та дизайну Валентина Титаренко наголосила на необхідності врахування під час оновлення освітньо-професійної програми інтересів усіх зацікавлених сторін у її реалізації: студентів, викладачів університету та роботодавців.

Гарант освітньої програми Лариса Гриценко зосередила увагу учасників робочої групи на оновленому змісті компонентів освітньої програми та питаннях інтеграції змісту професійно-орієнтованих дисциплін.

Директор Комунального закладу «Полтавська спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів» Полтавської обласної ради, член робочої групи Василь Тимошенко зауважив, що в умовах сьогодення майбутній учитель трудового навчання і технологій має бути обізнаний із документознавством та організацією управлінської діяльності сучасного закладу загальної середньої освіти. Ці компетентності мають бути враховані у розробці освітньо-професійної програми Середня освіта (Трудове навчання та технології).

Стейкхолдер Оксана Чередник акцентувала увагу членів робочої групи на важливості підсилення, в умовах інтеграції змісту трудового навчання, практичної підготовки майбутніх учителів, зв’язку між теоретичною підготовкою студентів в університеті і практичною її реалізацією в умовах загальноосвітніх навчальних закладів.

На засіданні в онлайн-режимі членами проектної групи Ольгою Титаренко та Оксаною Кудрею було детально проаналізовано складові проєкту освітньо-професійної програми.

Були враховані також пропозиції студентів щодо покращення освітньо-професійної програми.

Студент четвертого курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Даниїл Бут, який працює вчителем трудового навчання в Комунальному закладі «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9» Полтавської міської ради Полтавської області, відзначив важливість обізнаності студентів із документацією навчальних майстерень, оптимізації змісту професійно-орієнтованих дисциплін, їхньої максимальної адаптованості до викликів сучасної технологічної освіти.

Студентка четвертого курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Ірина Волошина відзначила значущу роль у діяльності сучасного вчителя методичної підготовленості з організації трудового навчання в школі, відповідності змісту навчання в університеті вимогам сучасного трудового навчання в школі.

У заключному слові керівник групи забезпечення спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології) Андрій Цина щиро подякував студентам, роботодавцям, викладачам за участь у засіданні робочої групи.