НАСТАНОВЧА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

для студентів 4 курсу спеціальностей 015.00 Професійна освіта (Дизайн) та 015.36 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)

31 жовтня 2025 року в аудиторії 208 кафедрою професійної освіти та дизайну було організовано і проведено настановчу конференцію у очно/дистанційному форматі з виробничої педагогічної практики для здобувачів вищої освіти ІV курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня денної та заочної форм навчання факультету технологій та дизайну. До участі у конференції долучилися здобувачі освіти з академічних груп ПН(д)-44, ПН(лп)-43 – денної форми навчання та ПН(д)-42 заочної форми навчання, спеціальностей 015.00 Професійна освіта (Дизайн) та 015.36 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості).

З вітальним словом на конференції виступила завідувач кафедри, професор Тетяна БОРИСОВА, яка повідомила, що виробнича педагогічна практика буде проходити з 03.11.2025 р. до 12.12.2025 р. на базі закладів професійної та професійно-технічної освіти міста Полтави та Полтавської області, а також розповіла про мету, завдання, зміст діяльності практикантів. Тетяна Борисова ознайомила здобувачів освіти із організаційно-методичними питаннями проведення виробничої педагогічної практики, передбачені Наскрізною програмою практик та окресленими вимогами, зазначеними у робочих програмах виробничої педагогічної практики.

Про розподіл студентів за базами практик – закладами професійно-технічної освіти міста та Полтавської області на основі супровідних документів (відношень отриманих від ЗП(ПТ)О та службових записок доповіла асистент кафедри, академічний куратор виробничої педагогічної практики Ольга КОЗИРОД.

Про особливості виконання навчальних завдань щодо фахових модулів доповіли методисти:

  • «Методика професійного навчання» (професор Близнюк М.М., асистенти Є. Огуй, Н. Нагорна);
  • «Виховна робота» (доценти кафедри педагогічної майстерності імені І. Зязюна Ірина БАБЕНКО та Ніна ПИВОВАР,);
  • «Психологія» (асистент кафедри кризової психології Вікторія МАКАРЧУК).

Отже, методисти відповідних навчальних модулів ознайомили студентів з основними завданнями виробничої педагогічної практики, порядком підготовки звітної документації, критеріями оцінювання та формами підсумкового контролю.

На освітній платформі Google Classroom розміщено всі необхідні навчально-методичні матеріали для студентів-практикантів, а також визначено терміни подання звітних документів. Проведено інструктаж з питань техніки безпеки та охорони праці.

Бажаємо здобувачам освіти плідної роботи та успіхів під час проходження практики!

You may also like...