Успішне завершення навчальної педагогічної практики студентами групи ПН(со)-35  (ОПП «Професійна освіта (Сфера обслуговування. Готельно-ресторанна справа)»

З 17 по 28 листопада 2025 року відбулося проходження навчальної педагогічної практики здобувачами першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Професійна освіта (Сфера обслуговування. Готельно-ресторанна справа)». Двотижневий етап став важливою складовою професійного становлення майбутніх педагогів сфери обслуговування: студенти групи ПН(со)-35 занурилися в реальні умови освітнього процесу Державного професійно-технічного навчального закладу «Полтавське вище професійне училище імені А.О. Чепіги», поєднавши набуті теоретичні знання з практикою організації виробничого навчання та виховної роботи.

Упродовж практики здобувачі освіти адаптувалися до специфіки діяльності ЗПТО: відвідували й аналізували уроки, вивчали педагогічний досвід викладачів і майстрів виробничого навчання, добирали методи навчання та форми організації занять, працювали з навчально-методичною документацією. Студенти опанували алгоритми підготовки вступних і підсумкових інструктажів, розробляли фрагменти конспектів уроків виробничого навчання, створювали дидактичні матеріали, здійснювали спостереження за індивідуальним прогресом учнів, долучалися до планування позааудиторних та профорієнтаційних заходів.

Підсумкова  конференція та оформлена підсумкова звітність засвідчила сформованість ключових професійних умінь: студенти продемонстрували вміння аналізувати освітні процеси в ЗП(ПТ)О та раціонально обирати педагогічні технології. У звітах різноапектно представлено виконану роботу, надано характеристику баз практики й їх матеріально-технічного забезпечення, здійснено огляди відвіданих занять, розроблені фрагменти уроків.

Кафедра професійної освіти та дизайну висловлює щиру подяку адміністрації Державного професійно-технічного навчального закладу «Полтавське вище професійне училище імені А.О. Чепіги» за партнерство і створення належних умов для проходження студентами навчальної педагогічної практики.

Результати завершеної практики підтвердили: спільні дії університету та стейкхолдерів формують конкурентоспроможного педагога, готового до викликів сучасної професійної освіти й ефективного впровадження інновацій у професійній освіти.

You may also like...