ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ АНАТОЛІЯ НАСМЕНЧУКА
Студенти спеціальностей 015 Професійна освіта (Дизайн) та Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) другого (магістерського) рівня вищої освіти, а також викладачі кафедри професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка взяли участь у гостьовій лекції заслуженого працівника культури України, відмінника освіти України, директора Гадяцького фахового коледжу культури і мистецтв ім. І.П. Котляревського. Захід відбувся у контексті опанування вибіркової навчальної дисципліни «Семіотика культури» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти з освітніх програм «Професійна освіта (Дизайн) і «Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)» (викладач – Алла Литвиненко, кандидатка мистецтвознавства, доцентка кафедри культурології, філософії та музеєзнавства ПНПУ імені В. Г. Короленка.
Анатолій Миколайович ґрунтовно висвітлив завдання фахового коледжу на сьогодні й у перспективі – здійснювати освітню діяльність, пов’язану із наданням освіти, відповідно до Закону України «Про фахову передвищу освіту»: з підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «фаховий молодший бакалавр» у галузі знань 02 «Культура і мистецтво» за спеціальностями: 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація», 024 «Хореографія», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»; з надання повної загальної середньої освіти; з підвищення кваліфікації працівників культури, мистецтва, освіти; із позашкільної мистецької освіти для різних вікових категорій населення; у перспективі, з 2027 року, відповідно до Закону України «Про освіту» – із надання профільної середньої освіти професійного спрямування.
Головним стратегічним завданням фахового коледжу є підготовка фахових молодших бакалаврів для потреб ринку праці Полтавської області у фахівцях культурно-мистецького напрямку та забезпечення соціального замовлення регіону на реалізацію конституційних прав громадян на освіту.
Учасники гостьової лекції обговорили особливості викладацької активності та зосередилися на характеристиці дій викладача під час публічного виступу його вихованців. Акцентовано увагу на тому, що у змісті навчальної дисципліни «Семіотика культури» розкрито сутність та головні концепції науки семіотики, подано методологію семіотичного аналізу стосовно інтерпретації різноманітних текстів світу культури. Беручи участь у дискусії після лекції, магістри отримали багато цінних практичних рекомендацій, розширивши та збагативши свої професійні компетенції як майбутніх фахівців у галузі професійної освіти з напрямку дизайну.