Освітні технології майбутнього: участь представників ПНПУ у вебінарі про ШІ
У рамках безперервного професійного розвитку науково-педагогічні працівники кафедри теорії та методики технологічної освіти факультету технологій та дизайну Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка — доцентка Любов Хоменко та здобувач третього рівня вищої освіти Сергій Кашуба — долучилися до актуального вебінару «Як штучний інтелект може змінити викладання: практичні кейси для вчителів».

Захід був присвячений розгляду новітніх тенденцій інтеграції інструментів штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес. Учасники ознайомилися з практичними можливостями автоматизації рутинних завдань педагога, інструментами персоналізації навчального контенту, створенням інтерактивних освітніх матеріалів, а також підтримки здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.

Особливу увагу в межах лекції було приділено етичним засадам використання ШІ в освіті, питанням формування цифрової грамотності у педагогів та учнів, а також потенціалу генеративних моделей для підвищення якості навчального процесу.

У ході вебінару учасники мали змогу:
- ознайомитися з реальними кейсами використання ШІ в загальноосвітніх та спеціалізованих закладах освіти;
- протестувати інструменти, що сприяють оптимізації освітньої діяльності;
- отримати практичні рекомендації щодо створення запитів (промптів) до ШІ-моделей;
- взяти участь в обговореннях на форумі разом із колегами з усієї України.
Освітній захід організовано в межах програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників. По завершенню курсу всі охочі отримали сертифікат.


Такі ініціативи сприяють професійному зростанню освітян, підвищують їхню цифрову компетентність та забезпечують готовність до використання інноваційних підходів у педагогічній діяльності.
Участь у вебінарі стала цінною можливістю поглибити фахову обізнаність щодо сучасних цифрових інструментів, які можуть бути інтегровані в освітній процес технологічної підготовки. Отримані знання та практичні кейси сприятимуть удосконаленню методичних підходів до викладання фахових дисциплін, розвитку міждисциплінарної інтеграції та підвищенню якості освітнього середовища в університеті.