КУРАТОРСЬКА ГОДИНА НА ТЕМУ «ПЕРСПЕКТИВИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ ФАКУЛЬТЕТУ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТРЕТІХ ТА ЧЕТВЕРТИХ КУРСІВ
Питання працевлаштування є актуальним для кожного старшокурсника. З метою ознайомлення з перспективами щодо майбутньої трудової діяльності була проведена кураторська година в режимі онлайн-конференції для старших курсів факультету технологій та дизайну.

До заходу долучилися студенти груп: ТД(по)-31, ПН(до/дм)-33, ПН(лп/до)-34 куратор (Юлія Кербут); ТД(по/іт)-41, ПН(до/дм)-42, ПН(лп(до/рд))-43 (куратор Оксана Кудря).


На зустріч було запрошено вчителя трудового навчання Наукового ліцею № 3 Дубик Наталію Павлівну, у минулому випускницю факультету, яка у 1998 році закінчила виш та розпочала свою трудову діяльність у школі на посаді вчителя трудового навчання, а вже у 2020 році з метою підвищення кваліфікації закінчила навчання у магістратурі.

Наталія Павлівна поділилася своїми професійними напрацюваннями. Розповіла про особливості діяльності вчителя трудового навчання у шкільному закладі.
Особливе зацікавлення у студентів викликала інформація про традиційні для ліцею тижні наукових практик. В рамках цих тижнів здійснюються наукові дослідження, для учнів проводяться інтегровані уроки. У цьому навчальному році було зорганізовано проведення наукової практики з інтегрованого курсу «Українська мова і технології», а ліцеїсти опанували тему «Робота зі словом: лексико-граматичний і технологічний аспекти». Предметом дослідження було слово «Лялька», що вивчалося протягом усього тижня. Розповідь супроводжувалася демонстрацією презентації, що унаочнювало процес спілкування, робило його цікавим та емоційним.

Не менш цікавою була розповідь про організацію та декорування шкільного простору, виготовлення та зміну декорацій відповідно до шкільних свят та заходів. Це і створення «куточку буккросингу», і новрочні інсталяції, і інсталяції до весняних свят та інші проєкти, які неодмінно користувалися в учнівської молоді популярністю.


Проведення таких заходів, що допомагають ознайомитись студентству з особливостями та цікавими творчими моментами роботи вчителя трудового навчання та технологій, наразі є необхідними і надихаючими, спонукаючими до власного творчого пошуку та новаторства у педагогічній діяльності.