ЗАХИСТ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ПРАКТИКИ
17 червня 2022 року відбувся захист результатів навчальної дизайнерської практики студентів IІІ курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 015.00 Професійна освіта (Дизайн).

Майбутні фахівці з дизайну творчо застосовували отримані знання в процесі виконання макету дизайн-проєкту міської та заміської ландшафтно-рекреаційної території. Студенти розробляли дизайн-проєкти: дитячих малих садів житлового мікрорайону і котеджного району, прилеглої території лікувального закладу, дитячого кафе, басейну та інші.

Студенти розвивали професійні навички сприйняття реальних об’єктів у просторі та практичні вміння відтворення їх у масштабі з використанням різних конструкційних матеріалів (фанери, пінопласту, картону, паперу, фоамірану, фетру, скла, тканини, тощо).

Особливе значення надавалось створенню ландшафтної композиції – розміщенню на рекреаційній території різних елементів для створення комфортного середовища за функціональними, екологічними й естетичними вимогами (споруд, малих архітектурних форм, рослинності, майданчиків, водних пристроїв, тощо); членуванню території на частини, пропорціям окремих частин, розмірам усіх елементів, що входять до складу цієї території.


Навчальна дизайнерська практика знайомить майбутніх фахівці з дизайну з особливостями професії, дозволяє випробувати свої можливості у процесі ландшафтного проєктування, розвивати творчу уяву, фантазію та креативне мислення.