СТУДЕНТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.10 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ТРУДРВЕ НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ) ПРЕДСТАВИЛИ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ, ВИКЛАДЕНИХ У КУРСОВИХ РОБОТАХ
12 грудня 2022 року у форматі онлайн відбувся захист курсових робіт студентів спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Комісія викладачів кафедри теорії і методики технологічної освіти у складі: Андрій ЦИНА – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри; Валентина ТИТАРЕНКО – доктор педагогічних наук, професор; Олексій ДЕБРЕ – асистент кафедри, відзначила, що попри складну ситуацію в державі студенти відповідально поставилися до виконання досліджень, вчасно подали результати курсових робіт на перевірку та продемонстрували активність та високий рівень пошукової, науково-дослідної роботи.
Результати наукових досліджень були досить різноплановими, цікавими, змістовними та професійно виваженими. Студенти переважно обрали проблематикою своїх наукових досліджень різноманітні питання теорії і методики технологічної освіти.
Зокрема, Єрьоміна Юлія презентувала дослідження особливостей методики навчання учнів 6 класу основ проєктно-технологічної діяльності з виготовлення іграшки із різних конструкційних матеріалів.
Мисак Олександра ретельно дослідила методику навчання учнів 8 класу основ проектно-технологічної діяльності з виготовлення ключниці, опрацювала наукову та навчально-методичну літературу, проаналізувала навчальну програму з трудового навчання та розробила фрагмент уроку.
Іващенко Олег здійснив в курсовій роботі обґрунтування методики навчання учнів 8 класу основ проєктно-технологічної діяльності з виготовлення скриньки.
Усі курсові роботи підготовлено згідно з тематикою наукових досліджень кафедри теорії і методики технологічної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка (наукова тема «Теоретико-методичні аспекти технологічної освіти учнівської та студентської молоді засобами естетичної культури та дизайну» – (державний реєстраційний № 0117U003063 (науковий керівник – професор В. Титаренко)
Загальні концепції дослідження здобувачів освіти було відображено у доповідях та повідомленнях на Міжнародній науково-практичній конференції «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства» (Полтава, 2022 р.), ІV Всеукраїнській науково-практичній конференції «Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект» (Полтава, 2022 р.) та Всеукраїнській науково-практичній конференції «Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: досвід та перспективи» (Умань, 2022 р.).