Відбулося засідання комісії з перезарахування результатів навчання в Kirchliche Pädagogische Hochschule Wien/Krems (Австрія) студенток факультету технологій та дизайну

30 березня 2025 р. відбулося засідання комісії з перезарахування результатів навчання учасників програми академічної мобільності Erasmus+ КА1. Здобувачки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету технологій та дизайну Єлизавета Летюка та Анастасія Федоренко (освітня програма «Культурологія») упродовж першого семестру 2024–2025 н. р. навчалися в Kirchliche Pädagogische Hochschule Wien/Krems (Австрія).

Визнання та перезарахування результатів навчання відбулося відповідно до умов програми Erasmus+, Положення про академічну мобільність учасників освітнього процесу Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка та угоди з академічної мобільності з Kirchliche Pädagogische Hochschule Wien/Krems (Австрія) №05/01-59/58 від  18.04.2024.

У роботі комісії відповідно до Положення про академічну мобільність учасників освітнього процесу ПНПУ імені В. Г. Короленка взяли участь начальниця відділу інноваційної діяльності та міжнародних зав’язків Ірина Когут, завідувач кафедри культурології, філософії та музеєзнавства, професор Олександр Лук’яненко, гарантка освітньої програми, кандидатка мистецтвознавства, доцентка Алла Литвиненко, відділ інноваційної діяльності та міжнародних зв’язків і здобувачки вищої освіти.

Єлизавета Летюка та Анастасія Федоренко розповіли комісії про освітні компоненти, результати навчання з яких підлягають перезарахуванню. Студентки відзвітували про опанування циклу лекцій від професорки австрійського університетського коледжу педагогічної освіти християнських церков Кремс/Відень, Елізабет Ференбах та обговорюючи актуальні теми міжнародної освіти та міжкультурної комунікації. Майбутні культурологи поглибили розуміння ролі культурної та естетичної освіти у впровадженні інклюзивного викладання; ознайомилися з науково обґрунтованими методами інтеграції мистецтва, культури та креативності в навчальне середовище для підтримки різноманітних учнів; опанували практичні стратегії використання естетичної освіти для розвитку критичного мислення, емпатії та міжкультурного розуміння; та дослідили способи створення справедливого й доступного освітнього простору через культурну освіту.

Це дало комісії підстави повністю визнати їхні досягнення та затвердити перезарахування кредитів. Відповідне рішення внесли до протоколу засідання.

You may also like...