В університеті відбулася відкрита бінарна лекція про побут і культуру Нового часу
На факультеті технологій та дизайну Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка провели бінарну лекцію «Культурні коди Нового часу». Захід організували для студентів спеціальностей 034 Культурологія та 015 Професійна освіта. Технології виробів легкої промисловості. Навчальний матеріал представили у вигляді діалогу між завідувачем кафедри культурології, доктором історичних наук Олександром Лук’яненком і доценткою кафедри основ виробництва та дизайну, кандидаткою педагогічних наук Тетяною Борисовою.
Лектори характеризували культуру, побут та стиль життя Європи ХVIII – XIX ст., представляючи різні підходи до питань, які розглядали на занятті. Науковці описували соціально-економічні умови життя та їхній вплив на культурні продукти, з’ясовували значення науково-технічної революції у змінах щоденного побуту європейців. Олександр Лук’яненко й Тетяна Борисова апелювали до численних культурних артефактів у процесі відтворення зовнішнього вигляду та стилю життя наших предків.
Родзинкою лекції стала участь у ній акторів театру мод факультету технологій та дизайну, котрі презентували колекцію одягу Гетьманщини XVIII ст. На прикладі робіт, виготовлених студентством і викладачами, доповідачі показали важливість міжпредметної взаємодії у царині культурології та професійної освіти. Університетська молодь ознайомилася з етапами реконструкції історичного одягу, особливостями роботи з культурними джерелами і тонкощами процесу виготовлення історичного костюму.
Майбутні культурологи і технологи розвивали як передбачені профільними освітніми програмами навички, так і збагачували свій методологічний арсенал за рахунок роботи у змішаних групах із колегами з іншої галузі знань. Здобувачі вищої освіти навчилися подавати матеріал із використанням різних точок зору. Лектори ж продемонстрували високу майстерність імпровізації у під час дискусії в аудиторії.
У планах факультету подальша міжкафедральна співпраця, що не лише розширить інтелектуальні горизонти студентства, але й покращить міжособистісні стосунки у колективі та налагодить тісну співпрацю науковців.