Проведено настановчу конференцію з виробничої педагогічної практики в ЗЗСО для магістрантів спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
12 лютого 2024 р. відбулася настановча конференція з виробничої педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти для магістрантів (денної та заочної форми навчання) І курсу другого (магістерського) рівня освіти спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології) освітньої програми «Середня освіта (Трудове навчання та технології)».

Зі вступним словом до учасників конференції звернулася очільниця факультету технологій та дизайну доцентка Юлія Срібна, яка приділила увагу основним завданням та змісту педагогічної практики у ЗЗСО. Юлія Анатоліївна відзначила важливість даної практики у становленні професійної компетентності майбутніх вчителів технологій, адже під час неї відбувається систематизація і піднесення на якісно новий рівень творчого застосування набутих раніше знань, формування вмінь та навичок, необхідних для практичної діяльності в умовах закладів загальної середньої освіти.

Завідувач кафедри теорії і методики технологічної освіти професор Андрій Цина приділив увагу організаційним питанням, пов’язаним із проходженням магістрантами практики в закладах загальної середньої освіти. Андрій Юрійович привернув увагу магістрантів щодо можливостей апробації та проведення педагогічного експерименту згідно з темою науково-методичного дослідження в межах магістерської роботи. Доцентка Юлія Срібна зробила акцент на питанні дотримання здобувачами освіти академічної доброчесності.

Методист від кафедри теорії і методики технологічної освіти старший викладач Ольга Козирод відзначила, що одним з основних завдань практики є підготовка до самостійної творчої роботи вчителя-предметника шляхом вироблення вмінь проводити уроки різних типів у відповідності до завдань уроку та психолого-педагогічних особливостей класу, підбирати навчальний матеріал, оптимально поєднувати і узгоджувати методи, засоби і форми навчання

Методистами від кафедри загальної педагогіки та андрагогіки професоркою Валентиною Циною, доцентом Віталій Мірошніченко було окреслено завдання і зміст виховної роботи магістрантів, методистом від кафедри кризової психології доцентом Віталієм Заікою – завдання і зміст роботи магістрантів з психології.
Питанням оформлення документації з виробничої педагогічної практики приділила увагу факультетський керівник виробничої педагогічної практики в ЗЗСО Оксана Кудря. Наприкінці зустрічі для магістрантів було проведено інструктаж з техніки безпеки.