Відбувся захист курсових робіт на кафедрі культурології
На кафедрі культурології відбувся захист курсових робіт здобувачами освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Студенти групи к-46 презентували результати наукових досліджень. Теми кваліфікаційних охоплювали сферу теорії культури, основ соціокультурного проєктування (Катерина Чекуряєва «Проєктування у соціокультурній сфері»), історії української культури (Елеонора Антипова «Образотворче мистецтво і художні ремесла античних держав Північного Причорномор’я», Тетяна Заїченко «Культура і мистецтво Криму в епоху Середньовіччя», Вячеслав Трофименко «Становлення та розвиток професійних театрів Києва», Олександра Пятак «Соціокультурний аналіз творчості Лесі Українки»), історії світової культури (Даниіл Дзябенко «Вплив католицької церкви на розвиток культури у середні віки»). У своїх дослідженнях студенти виявили уміння аналізувати, коментувати, узагальнювати, наукові та аналітичні тексти культурологічного характеру.
Здобувачі освіти вивчали проблеми, дотичні до предметного поля основ мистецького аналізу та експертної оцінки культурних об’єктів (Мирослава Романенко «Наївне мистецтво України на прикладі творчості Марії Приймаченко», Віталій Широбоков «Основи експертної оцінки об’єктів культурної спадщини»), музеєзнавства (Євгеній Стешенко «Внесок Дмитра Яворницького у розвиток музейної справи», Таїсія Король «Тенденції розвитку сучасних музеїв», Валерія Яриш «Діяльність сучасних музеїв: традиційні та інноваційні методи»), і теорії та методики соціокультурної діяльності (Софія Фадєєва «Реклама в соціокультурній сфері»). Студенти вкотре продемонстрували рівень уміння збирати, упорядковувати та аналізувати інформацію щодо культурних явищ, подій та історико-культурних процесів.
Результати наукових пошуків оцінювала комісія у складі доцентів Ренати Винничук та Віти Дмитренко. На захисті були присутні наукові керівники робіт, доценти Віталій Дмитренко, Алла Литвиненко та професор Олександр Лук’яненко, які долучилися до обговорення здобутків студентів групи К-46. Здобувачі освіти продемонстрували достатній рівень сформованості навичок критичного мислення, уміння викладати у зрозумілий спосіб власні думки та здійснювати їх аргументацію.