ЗАСІДАННЯ РОБОЧОЇ ГРУПИ З ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ) ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ)

25 травня 2022 р. відбулося чергове засідання робочої групи з оновлення освітньо-професійної програми «Середня освіта (Трудове навчання та технології) спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Зовнішніх стейкхолдерів представляли Лариса Лисенко, директорка Кибинської гімназії Миргородської міської ради Полтавської області, Микола Копайгора, директор Опорного закладу “Хорольська гімназія Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області”.

У вступному слові гарант освітньої програми професор Микола Близнюк наголосив на врахуванні під час оновлення освітньо-професійної програми інтересів усіх зацікавлених сторін у її реалізації: студентів, викладачів університету та роботодавців.

Член робочої групи з оновлення освітньо-професійної програми Андрій Цина зосередив увагу учасників робочої групи на оновленому змісті компонентів освітньо-професійної програми шляхом виведення із неї складових вищої спеціальної освіти та підсилення у їхньому складі теоретичної і практичної підготовки студентів-магістрантів до професійно-педагогічної діяльності в умовах старшої школи закладів загальної середньої освіти.

Директорка Кибинської гімназії Миргородської міської ради Полтавської області, член робочої групи Лариса Лисенко зауважила, що в умовах сьогодення майбутній учитель трудового навчання і технологій має бути обізнаний із плануванням та організацією технологічної освіти в закладах загальної середньої освіти. Ці компетентності були слушно враховані у розробці освітньо-професійної програми Середня освіта (Трудове навчання та технології).

Стейкхолдер Микола Копайгора закцентував увагу членів робочої групи на важливості підсилення, в умовах інтеграції змісту трудового навчання та технологій, практичної підготовки майбутніх учителів до ущільненого викладу навчального матеріалу, зв’язку між теоретичною підготовкою студентів в університеті і практичною діяльністю магістрантів із ведення освітньої документації в умовах загальноосвітніх навчальних закладів.

Були враховані також пропозиції студентів щодо покращення освітньо-професійної програми. Магістрантка факультету технологій та дизайну Світлана Карасьова відзначила важливість обізнаності студентів із організацією та методикою проведення урочних та позаурочних форм навчальної діяльності учнів, оптимізації змісту професійно-орієнтованих дисциплін, їхньої максимальної адаптованості до викликів сучасної технологічної освіти.

Магістрантка факультету технологій та дизайну Олександра Пилипенко відзначила важливу роль у діяльності сучасного вчителя методичної підготовленості з організації навчання технологій у старшій школі, відповідності змісту фахової підготовки в університеті вимогам сучасної технологічної освіти.

Члени робочої групи з оновлення освітньо-професійної програми «Середня освіта (Трудове навчання та технології) одноголосно підтримали її оновлену редакцію та прийняли рішення щодо її розміщення на сайті кафедри теорії і методики технологічної освіти для ознайомлення з нею абітурієнтів та усіх зацікавлених осіб.

У заключному слові гарант освітньо-професійної програми «Середня освіта (Трудове навчання та технології) спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології) Микола Близнюк щиро подякував магістрантам, роботодавцям, викладачам за участь у засіданні робочої групи. Запрошуємо вступників 2021 року на навчання за акредитованою освітньо-професійною програмою Середня освіта (Трудове навчання та технології) в ПНПУ імені В.Г. Короленка .

You may also like...